Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej https://fizjomed.online/ (dalej: „Serwis”).

Polityka prywatności kierowana jest do osób odwiedzających Serwis (dalej: „Użytkownik”).

Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) przekazujemy informacje dot. przetwarzania danych osobowych Użytkowników Serwisu.

  1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym dlaczego i jak dane osobowe Użytkowników są przetwarzane jest Sylwia Słocka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą AS – MED Sylwia Słocka, ul. Bolkowska, nr 2D, lok. H5 (01 – 466 Warszawa), NIP 8231610642, REGON 360295232.

  • Kontakt z Administratorem

Kontakt z Administratorem możliwy jest listownie na adres: ul. Bolkowska, nr 2D, lok. H5 (01 – 466 Warszawa) lub za pośrednictwem e – mail: wojewodzka.sylwia@gmail.com.

  • Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu:

  1. umówienia na wizytę w gabinecie FizjoMed (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – komunikacja z Użytkownikami Serwisu stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora);
  3. analizy/statystyki oraz prezentowania treści marketingowych, gdy Użytkownik wyraził zgodę na pliki cookies statystyczne/marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – analiza Serwisu w celu ewentualnej poprawy jego funkcjonalności oraz promowanie działalności Administratora stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora);
  4. ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – ochrona praw stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora);

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne do zrealizowania przez Administratora ww. celów przetwarzania. Niepodanie danych uniemożliwi umówienie wizyty bądź udzielenie odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym.

  • Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych Użytkowników mogą być podmioty wspierające Administratora w jego działalności, w szczególności dostawcy usług informatycznych, księgowych oraz podmioty wspierające Administratora w prowadzeniu działalności marketingowej.

  • Okres przechowywania danych osobowych

Dane Użytkowników Serwisu przetwarzane w celu umówienia na wizytę będą przechowywane do dnia umówionej wizyty, a następnie przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Dane Użytkowników Serwisu przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym będą przechowywane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia odpowiedzi, a następnie przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Dane Użytkowników Serwisu przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń będą przechowywane przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Dane Użytkowników Serwisu przetwarzane w celu analizy/statystyki oraz prezentowania treści reklamowych będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznegosprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub do momentu wycofania zgody na pliki cookies statystyczne/marketingowe.

  • Prawa Użytkowników

Użytkownik Serwisu w związku z przetwarzaniem przez Administratora jego danych osobowych ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo przenoszenia danych.

  • Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działanie Administratora

Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa), gdzie stwierdzi, że Administrator naruszył RODO.  

Administrator posiada fanpage w portalu społecznościowym Facebook, gdzie przetwarza dane osobowe osób korzystających z tego fanpage (dalej: „Użytkownicy fanpage”). Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników fanpage w celu promowania swojej działalności, informowania o swoich usługach oraz aktualnych wydarzeniach Administratora, a także w celu zarządzania fanpage’em, w tym udzielania odpowiedzi na komentarze oraz pytania Użytkowników fanpage kierowane za pomocą komunikatora Messenger. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkowników fanpage jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu i zarządzaniu fanpage’em na portalu Facebook (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Jednocześnie wskazujemy, że portal Facebook przetwarzana dane osobowe Użytkowników fanpage dla swoich własnych celów, niezależnych od celów Administratora (informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Facebook dostępne są pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/update).

W związku z korzystaniem przez Użytkowników fanpage z portalu Facebook, ich dane osobowe mogą zostać przekazane do Facebook Ireland Ltd.,4 Grand Canal Sueare, Dublin 2, Irlandia.

Dane osobowe Użytkowników fanpage będą przechowywane przez Administratora przez okres ich aktywności na fanpage’u Administratora lub do czasu złożenia przez Użytkownika fanpage skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Podanie danych osobowych na fanpage Administratora jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z fanpage (np. umieszczenia komentarza, polubienia itp.).

POLITYKA COOKIES

  1. Czym są pliki cookies?

Administrator wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie) z którego Użytkownik korzysta, aby przeglądać Serwis.

  • Czy Użytkownik musi wyrazić zgodę na pliki cookies?

Oznacza to, że Użytkownik może albo zaakceptować, albo odrzucić wszystkie pliki cookies,  poza plikami cookies niezbędnymi (zob. poniżej czym są pliki cookies niezbędne). Użytkownik może również dokonać wyboru, zostawiając np. pliki cookies statystyczne, a odrzucając marketingowe.

Zainstalowanie plików cookies niezbędnych na urządzeniu końcowym Użytkownika nie wymaga jego zgody. Są one instalowane automatycznie. W przypadku zaś pozostałych rodzajów plików cookies (statystycznych, marketingowych) zostaną one zainstalowane na urządzeniu końcowym Użytkownika dopiero wówczas, gdy wyrazi on zgodę na ich wykorzystywanie. Po wyrażeniu zgody na plik cookie, Użytkownik może ją zawsze wycofać (zob. poniżej punkt 4 o sposobach określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies).

  • Jakie rodzaje plików cookies są wykorzystywane oraz jakie mają one spełniać zadania?
  • Pliki cookies niezbędne

Pliki te umożliwiają Użytkownikom korzystnie z podstawowych funkcji Serwisu. Bez tych plików cookies Serwis nie może poprawnie funkcjonować. Z tych powodów Administrator nie musi uzyskiwać zgody od Użytkowników na ich wykorzystywanie. Ich wyłączenie również nie jest możliwe.  Pliki tego rodzaju przetwarzane są przez czas trwania sesji.

  • Pliki cookies statystyczne – jako Użytkownik możesz je zaakceptować bądź odrzucić

Pliki te pozwalają Administratorowi zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości. Pliki tego rodzaju przetwarzane są przez okres do 2 lat.

  • Pliki cookie marketingowe – jako Użytkownik możesz je zaakceptować bądź odrzucić

Pliki te służą do prezentowania Użytkownikom treści reklamowych. Pliki tego rodzaju przetwarzane są do roku. W celach marketingowych Serwis wykorzystuje pliki cookies podmiotu trzeciego jakim jest Google.

  • W jaki sposób Użytkownik może określić warunki przechowywania plików cookies?

Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić ustawienia dotyczące przechowywania plików cookies w jego urządzeniu. Dotyczy to również wycofania zgody na ich wykorzystywanie. Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. W zależności od przeglądarki internetowej, Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Poniżej odsyłamy Użytkowników do stron wyjaśniających jak tego dokonać: Chrome; Opera; Firefox; Safari; Explorer.